Her ay severek okuduğum ve bana oldukça fayda sağladığını düşündüğüm bir dergiden bahsetmek istiyorum; Brand Age.
Brand Age bir marka yönetimi dergisi. Türkiye’de , marka kavramının sadece bir tescil olarak algılanmasından doğan sorunların aşılması ihtiyacından doğan The Brand Age, ekonomi ve pazarlama disiplinleriyle de yakın temas halinde bulunuyor. Bu noktada, ekonomi yayıncılığı alanında yeni bir kategori açıyor. Alanındaki ilk ve tek , tematik yayın yapan bir platform.
Araştırma şirketlerinin araştırmaları, marka analizleri, öyküler, anılar, köşe yazıları, yorumlar, marka iletişim kampanyaları, yerli ve yabancı gerçek marka gurularının kalemleri ile her bir sayısıyla Türk markalarına yol gösterici çalışmalar sunmaktadır.
The Brand Age, işletmesinin en önemli değerini ”markası” olarak gören , üstelik de markalar çağında kılavuzsuz kalmak istemeyen her marka üreticisinin aradığı tüm cevapları bulabileceği kapsamlı bir dergi.
Fiyatı ise 10 TL
İlgilenenlere öneririm :))
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder